۱ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۵۷

در جمع خبرنگاران؛

فرماندار اسلامشهر شایعه استعفای اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد

فرماندار اسلامشهر شایعه استعفای اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر شایعه استعفا و یا تغییر اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسل پور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن رد شایعات مربوط به استعفا و یا تغییر اعضای شورای تأمین شهرستان اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات استعفای اعضای شورای تأمین سازگاری با عرف و قوانین ندارد.

فرماندار اسلامشهر گفت: طبق مصوبه آخرین جلسه شورای اداری استان، هرگونه تغییر در سطح مدیران ادارات شهرستانی نیز تنها با استحضار و موافقت استاندار محترم تهران صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر در سطوح مختلف مدیریتی از جمله استعفای هفته گذشته شهردار اسلامشهر امری طبیعی و مرسوم است و نیاز به این حجم از تخریب و یا تعریف و تمجید ندارد افزود: استعفای شهردار اسلامشهر نباید باعث کندی در ارائه خدمات مختلف به مردم و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شود و مدیران شهرداری اسلامشهر بی اعتنا به حوادث اخیر خدمت به مردم را با جدیت دنبال کنند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در صورت تداوم تخریب افراد مختلف و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی دبیرخانه شورای تأمین با همکاری مجموعه قضائی اقدام لازم را انجام خواهد داد گفت: اگر مردم به عنوان ولی نعمتان ما خواستار توضیح در خصوص جابجایی خدمتگزاران در سطوح شهری و شهرستانی باشند، فرماندار قطعاً به صورت متقن پاسخ افکار عمومی را بر اساس وظایف محوله خواهد داد.

کد خبر 5174022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha